De trossen zijn los …Noorwegen here we come ! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu De trossen zijn los …Noorwegen here we come ! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu

De trossen zijn los …Noorwegen here we come !

Door: keithstien

Blijf op de hoogte en volg Keith en Christine

05 Juni 2011 | Nederland, Rotterdam

Vanmorgen op het gemakje op gestaan om vervolgens richting Zelzate te rijden.
Eerst even koeken ophalen bij de beste bakker van Zelzate en omstreken en gedag gezegt tegen Els,Pascal en onze grote vriend Thor.
Vrtvolgens met de koeken naar de Denderdreve om daar de koeken te eten met een lekker bakje koffie.

Om 10 uur zijn we met de taxi richting Rotterdam vertrokken alwaar we om 11:30 uur aankwamen op de Wilhelminakade.
We waren bijna als eerst en konden overal zo door lopen en om 11:50 zaten we al lekker aan de lunch op het lido dek van de ms Rijndam !
Na de lunch hebben we het schip verkend en om 16:00 hadden we de verplichte veiligheid procedure op dek 6.
Hierna hebben we nog op het gemakje wat gedronken en een kaartspelletje gedaan en nu zitten we in hut 765 om ons klaar te maken voor het diner om 20:00 uur.

Morgen zitten we een hele dag op zee en de vooruitzichten qua weer zijn niet denderend .. bewolkt en 11 graden. Maar er is meer dan genoeg te doen aan boord dus we zullen onze zeker amuseren hier op de mooie ms Rijdam !

Dus kom morgen maar weer een lezen zodat jullie kunnen zien hoe we onze zee dag hebben door staan.

Groeten, Hilde,Mario,Christine en Keith

• 05 Juni 2011 - 17:32

Natasja:

Leuk bootje zeg. Veel plezier!

• 05 Juni 2011 - 17:45

Matty:

Goeie vaart en geniet er maar lekker van.

• 05 Juni 2011 - 17:47

Loes En Chaira:

Christine, hopelijk heb je je pilletjes niet nodig. Een hele gezellige avond en een fijne verdiende vakantie. Morgen volgen we jullie weer. Groetjes, ook aan Hilde en Mario.

• 06 Juni 2011 - 05:01

Alina:

ik vind het spannend ;;en reis zo
    ook een beetje mee met jullie
    iedreen vele grtxxxxxx

• 06 Juni 2011 - 07:35

Els En Thor:

een heel fijne vakantie
    een dikke kus van de grootste sloeber

• 06 Juni 2011 - 14:15

Palmyra En Frank,:

Oh ja jammer dat weer ,we hebben het echt met jullie te doen daar op dat kleine bootje.hahahahha

dikke knuf

• 07 Juni 2011 - 14:43

Miranda:

Kje een bootje...veel plezier.