Bergen - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu Bergen - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu

Bergen

Door: keithstien

Blijf op de hoogte en volg Keith en Christine

07 Juni 2011 | Noorwegen, Bergen

Zo vandaag een dagje bergen gedaan.
Vanmorgen even van boord geweest en wat rond gekeken in een park hier in de buurt van de haven.
Dan weer terug aan boord om een hapje te eten, want om 13:00 moesten we klaar zijn voor de rond tour door bergen.
Die tour was op zich erg leuk alleen de gids sloeg de plank compleet mis, haar engels was zo beroerd dat ik veronderstel dat mijn Noors 10 keer beter zou zijn dan haar engels.
En het spelletje zeg eens euhhh dat was ook niet aan haar besteed :)
We zijn dan ook op de laatste stop niet meer de bus in gegaan maar zijn op de markt hier in de buurt van de boot gebleven en hebben daar wat rond gekeken en hebben nog iets gedronken, om vervolgens terug naar de ms Rijndam te gaan om nog een beetje re relaxen en ons weer klaar te maken voor het avond diner.

Het weer kunnen we kort over zijn, dat is slecht en zal niet veel beter worden, een hele dag mist gehad en miezer regen, maar goed we maken er het beste van en hopen op een beetje verbetering .

Nu hopen dat bij het verslag wat foto’s mee gezonden kunnen worden want dat lukt niet zo best en de mail laat ons ook in de steek dus de beloofde foto voor onze grote vriend Thor ligt al klaar maar we kunnen hem niet verzenden dus nu maar hopen dat ie wel bij het verlag getoond kan worden.

Morgen komen we aan in Alesund en daar doen we ook weer een rond rit nu maar hopen op een beter reisleider/ster :)

Groet,

Mario,Hilde Christine en Keith

• 07 Juni 2011 - 16:39

Angelique & Sylvia:

Hey (zee)luitjes,
    Zo te lezen genieten jullie volop van de cruise :-)
    Alleen jammer dat het weer niet wil meewerken. Maar wie weet, klaart het nog op... We zullen voor jullie duimen!! Geniet lekker verder en drink er maar eentje op ons!! xxx van ons beidjes

• 07 Juni 2011 - 18:29

Ma:

ik weet niet of ik nu voor de derde keer een bericht heb verstuuurd ;;geniet maar van de avond ;en hopelijk morgen een zonnige dag grt xxxxxxx

• 07 Juni 2011 - 18:31

Ma:

het is een mooie foto ;;grt xxxxx

• 08 Juni 2011 - 05:00

Ma:

Eengoede Morgen ;ik,hoop dat ge de zon ziet vandaag ;;hier is ze aanwezig;; maar wel frisjes ;;;ga straks naar de kapper ,,een stukje laten knippen ;;om er zondag toch waat goed uit bte zien ;;een fijne dag voor jullie en veel leute ;;grtxxxxxxxx

• 08 Juni 2011 - 11:42

Thor:

dank u tante christine , nonkel Keith, meme Hilde en nonkel Mario voor de boot. De groetjes van mijn zussen en van mama en papa.
    dikke kus