Een kleine wereld - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu Een kleine wereld - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu

Een kleine wereld

Door: keithstien

Blijf op de hoogte en volg Keith en Christine

06 Juni 2011 | Noorwegen, Bergen

Vandaag is onze wereld heel erg klein, een hele dag op zee en potdicht op zee van de mist.
We hebben vanmorgen een goed ontbijt genomen, en daarna zijn Mario en ik naar de sportschool gegaan om de nodige pondjes er weer af te sporten in 45 minuten.
Stien en Hilde hebben een bijeenkomst bijgewoond over de uitstappen die te doen zijn als we aan land gaan.

Vervolgens hebben een bedje gezocht op het lido dek en daar hebben we heerlijk genoten van onze wel verdiende rust, en een hapje en een drankje :)

Nu zijn we ons aan het klaar maken voor de 1e formele avond en dus moeten we helemaal opgedirkt op komen dagen aan het diner :)

Morgen als alles goed gaat komen we rond 8 uur aan in Bergen waar we een uitstap gaan maken met een bus, en ons ook weer een regen dag staat te wachten .. en als we het weerbericht mogen geloven dan gaat dat er niet beter op worden komende week helaas ….
Dus ondanks dat we enorm genieten op de Rijndam is het K weer helaas de spelbreker van onze vakantie .. maar dat laat voor de meeste van ons de pret niet bederven .

Zo en dan nu onder de douche en klaar maken voor het heerlijke eten vanavond !

Net terug Van ons avondje chique ,lekker eten, en broadway show :)
Op dit moment is het 23:15 en het is nog volop licht .. dan kunnen ze wel roepen in Noorwegen dat ze de meeste zonnen uren hebben maar helaas hebben we de zon hier nog niet gezien, maar het is wel een aparte gewaar wording dat het nog zo laat licht is !
Maar nu gaan we slapen want morgen gaat de zon al op om 4:00 en hebben een leuke dag voor de boeg in Bergen !

Groeten, Hilde,Mario,Christine en Keith

Ps geen foto’s vandaag maar dat maken we morgen weer goed :)

• 07 Juni 2011 - 01:24

Renaat:

Over tegenstellingen gesproken... Gaan ze op vakantie zich uitsloven!! 't mot nie gekker worre...
    Maar geniet van Bergen straks.. Ook met regen is het een heel mooie en bijzondere stad.! Garoetuh...

• 07 Juni 2011 - 05:05

Ma:

ma alina;;ik heb met plezier uw verslag gelezen ;;wij hebben ook regen ;maar die was nodig ;;maar voor u mag het zonne schijn zijn ;;als ge op vakantie bent wil je toch zon he ;;;;ik hoop dat die er vandaag is ;;;maar geniet er van ;;goed eten en ook eens een glaasje drinken ;;zorgen dat ge geen kater hebt smorgens vele xxxxxxxxgrt

• 07 Juni 2011 - 06:09

Tania:

Het is echt meegenieten vanop het thuisfront. Wij zijn aan het duimen dat de Noorse zon zich toch nog laat zien tijdens jullie vakantie. Geniet van Bergen. Groeten van ons 3tjes x

• 07 Juni 2011 - 14:33

Palmyra En Frank,:

Keith sporten !!!! pas je wel op met je knietjes en je rug.Straks kom je terug en kan je gelijk in de ziektewet rn da moote we nie ebben eh .Geniet maar heerlijk van jullie vakantie.

groetjes uit het broeierige ,zwoele nederland

• 07 Juni 2011 - 14:45

Miranda:

Kiek us naar je vrouwke, das toch het zonnetje in huis (in de boot dan) :)

• 07 Juni 2011 - 15:02

Ugenie En Rob:

Jammer dat het weer niet mee werkt. Gelukkig vermaken jullie je met z'n allen. Veel plezier en rust lekker uit.
    :-)