Halfmoon cay - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu Halfmoon cay - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu

Halfmoon cay

Door: keithstien

Blijf op de hoogte en volg Keith en Christine

02 Mei 2010 | Bahama's, Nassau

Vandaag 1 mei was er weer 1 om niet snel te vergeten !

Vanmorgen om 8 uur gingen we voor anker voor het privé eiland van de Holland Amerika lijn .. Halfmoon cay(de Bahamas).

Een eiland waar verder niemand woont en waar alleen strand, zee en ook heel veel zon is.

Maar wat een paradijsje op aarde zeg, witte stranden en een zee zo blauw .. zo heb ik het nog nooit gezien.

Iedereen weet wel dat ik absoluut geen strand een zee liefhebber ben maar zelf ik kon mij niet inhouden en heb een duik genomen in het zeewater.. en ooww wat was dat heerlijk .. totdat ik een vreemde vis tegen kwam en toen ben ik er maar weer uit gegaan :)

Vanavond hebben we weer erg lekker gegeten en gedronken, de show hebben we vandaag maar eens overgeslagen .. een xylofoon virtuoos is niet echt ons ding :)

Morgenochtend gaan we ons eens lekker laten masseren in de spa hier op de ms Maasdam en lekker in de zon liggen want we zitten morgen een hele dag op zee, maandag 3 mei gaan we weer aan land op Tortola 1 van de Britse maagden eilanden en daar staat een zwempartij met dolfijnen op het programma waar we ook al erg naar uitkijken.

Tot de volgende maar weer,

Groeten,

Keith en Stien

  • 02 Mei 2010 - 05:39

    Ma Alina:

    hoal tortel duifjes heel mooi ge zou zoe naar je toe koomen het ziet er prachtig uit echt om te s
    sumlen lekker genieten groetjes en dikke xxxxxxtot nog eens

  • 02 Mei 2010 - 07:20

    Dag Water Ratten:

    wat een mooi zicht aan zee maar :hier is het ook water maar dan hemel
    water:ik heb weer moeten
    lachen met mijn stometeiten die ik uithaaldooi kusjesxxxxx

  • 02 Mei 2010 - 07:31

    Renaat.:

    Een vreemde vis?? Ik was daar in ieder geval niet aan het duiken..;-)
    En als je op Tortola bent moet je natuurlijk naar de schat gaan zoeken van de Pirates of the Carribean..of was dat Tortuga??? Nog veel plezier!
    Your Brother...
    P.S. Het zijn inderdaad k.u.t. amerikanen.. en ze lopen achter.. wel 6 uur!!!!

  • 02 Mei 2010 - 09:58

    Hilde En Els:

    stuur maar wat zon naar hier, we kunnen ze ook gebruiken. en hebben jullie ook al van the king of the world gedaan op de boot? zorg dat je er niet uit ziet als een kreeft!

  • 02 Mei 2010 - 09:58

    Hilde En Els:

    stuur maar wat zon naar hier, we kunnen ze ook gebruiken. en hebben jullie ook al van the king of the world gedaan op de boot? zorg dat je er niet uit ziet als een kreeft!

  • 02 Mei 2010 - 10:06

    Thor:

    goeiemiddag tante en nonkel wij zien ook een vreemde vis op de foto wij denken dat hij geëmigreerd is uit Nederland .
    geniet er nog van

  • 02 Mei 2010 - 10:46

    Werner & Ina:

    En dit vinden jullie leuk om te laten weten en zien??? Tsssssss, en wij maar in de regen zitten op ons terras hahahahah.
    Schitterend luitjes, wat heerlijk.

    Genieten maar weeeeerrrrrrrr.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bahama's, Nassau

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2010

Weer thuis

14 Mei 2010

Onderweg naar Fort Lauderdale part 2

13 Mei 2010

Onderweg naar Fort Lauderdale part 1

12 Mei 2010

Aruba

11 Mei 2010

Curacao
Keith en Christine

Actief sinds 25 April 2010
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 41281

Voorgaande reizen:

05 Juni 2011 - 12 Juni 2011

Cruise langs de Noorse fjorden

30 April 2010 - 14 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: