Onderweg naar Fort Lauderdale part 1 - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu Onderweg naar Fort Lauderdale part 1 - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Fort Lauderdale part 1

Door: keithstien

Blijf op de hoogte en volg Keith en Christine

13 Mei 2010 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Vandaag woensdag tenminste volgens de mat in de lift . en daar staat het altijd elke dag goed.
We hadden een zeedag. Dus we besloten om lekker uit te slapen.
Dit was zonder de zee en het weer gerekend (lees de wind)
De zee was zo ruw dat een hele nacht een kast deur steeds maar open ging.
Hoe dikwijls ik die ook dicht ging doen…. Ze ging terug open.
Dus toch vroeg wakker.
Dan maar bij het zwembad gaan uit slapen, en een goed boek lezen.
Op tijd en stond eten en drinken. Dus foto’s zijn er niet van vandaag
Vanavond was weer een avond strak in het pak. En na het eten was er de Black en white avond.
De dans avond met de volledige crew. Allen strak in het pak
Dus na een dag lang uit aan het zwembad zijn we na het eten nog even de dans vloer op geweest.
En morgen de koffers pakken. En ook dan de rest van de dag lang uit op een bedje in de zon.

Groetjes en tot binnen kort terug in Axel
Keith en Stien

• 13 Mei 2010 - 06:35

Els En Thor:

dag schatjes ik denk (ben dat zeker)dat jullie een zeer mooie reis gehad hebben waar jullie nog veel zullen aan terug denken. Toch zijn we blij jullie straks te zien .wij wensen jullie een veilige vlucht terug .
    Tanteke en nonkeltje kom nu maar vlug om een lekkere koek want dat hebben jullie zeker gemist.Vele groetjes Thortje en Adriaantje

• 13 Mei 2010 - 08:14

Werner & Ina:

Nou jah, zit het er al weer op zeg. Dat vliegt voorbij. Geniet er nog maar even van.
    We komen snel alle foto's bekijken en natuurlijk naar jullie verhalen luisteren
    Tot gauw maar weer.

• 15 Mei 2010 - 12:37

Miranda:

Wat een mooi herinnering. Wat kunnen jullie terugkijken op een mooie vakantie.

• 16 Mei 2010 - 18:23

Ma: