Op zee - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu Op zee - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu

Op zee

Door: keithstien

Blijf op de hoogte en volg Keith en Christine

02 Mei 2010 | Britse maagdeneilanden, Road Town

Vandaag zondag 2 mei 2010 hebben we een hele dag op zee door gebracht, nog steeds onderweg naar Tortola waar de kapitein verwacht om rond 11:30 uur voor anker te gaan.

De Kapitein die wij overigens gewoon Henk mogen noemen .. waarom ?? om dat die man nu eenmaal zo heet en het belachelijk zou zijn om hem dan joop of jan te noemen :)

Tja je moet toch wat schrijven om je dagboek te vullen he :)

We hebben vanmorgen overigens een heerlijke massage gehad in de Spa hier aan boord en daar knap je ook lekker van op.

En na het middag eten zijn we op het achterdek gaan liggen in de zon die vanmiddag zeer overdadig aanwezig was.

Zo omkleden voor de captains toast .. de eerst formele avond van deze cruise, dus Stien en haar avond jurk en ik in kostuum met plastron :)

Morgen dus tortola en daar gaan we zwemmen met dolfijnen dus ik hoop daar morgen hier wat foto’s van te kunnen plaatsen dus zeker effe komen kijken dan :)

Groet,
Keith en Stien.

Ps de enigste foto vandaag is van hoe wij slapen .. je weet ten slotte maar nooit :)

• 02 Mei 2010 - 23:20

Ma:

he wel gekund jullie ons nog al jaloers maken eaufin doe maar uw best om te profiteren hier missen ,wede zon ook jullie een klein beetje brugge heeft eindelijk gewonnen met2 0dus feest maar verder
    vele kusjes xxxxxx nu ga ik nog een beetje slapen tot volgende keer baaabaaaen zwemen he:

• 03 Mei 2010 - 09:06

Renaat:

???? Hebt ge zoveel vertrouwen in dien Henk zijn stuurmanskunsten da ge mee da vest aan slaapt???? ;-)
    En de ijsbergen zijn een eind weg hoor... 't is tenslotte de Titanic nie heeee...

• 03 Mei 2010 - 10:07

Uw Moeder:

alles is hier prima zeggen dat ik niet kan
    schrijven moet er mee lachen veel vakantie plezier doooi

• 03 Mei 2010 - 14:59

Loes En Chaira:

Erg leuk om jullie te volgen terwijl het hier van lente weer naar herfst gegaan is. Stop maar alvast wat zon in jullie koffer. Chaira wacht vol spanning op de foto's van de dolfijnen.

• 03 Mei 2010 - 15:23

Dansab:

Heee zeerovers,

Gaat lekker daar met jullie..straks worden jullie gekielhaald!! Gelukkig hebben jullie mooi weer. Hier regent het en het waait hard vandaag met 10 graden. Brrrr. Veel plezier nog.