Weer thuis - Reisverslag uit Axel, Nederland van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Axel, Nederland van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: keithstien

Blijf op de hoogte en volg Keith en Christine

17 Mei 2010 | Nederland, Axel

Helaas.. mooie liedjes duren nooit lang.. dus zijn wij weer terug thuis van een geweldige cruise vakantie !

We hebben enorm genoten van de luxe op het schip, de super mooie eilanden en het waanzinnig mooie weer.

Nu nog een paar dagen thuis bekomen van de jetlag en dan weer terug naar de realiteit van het werk leven :)

Groeten en tot een volgende vakantie maar weer :)

Keith en Stien

• 17 Mei 2010 - 13:42

Palmyra/Frank:

Enne wanneer beginnen we weer met werken ??? stelletje luxe paarden !!!hihihiiih

• 17 Mei 2010 - 14:51

Loes En Chaira:

Gelukkig een goede reis gehad. Nu nog even nagenieten. Christine, tot woensdag en Keith: tot later.

• 18 Mei 2010 - 08:53

Mo & Fo:

Welkom thuis! iet tegengehouden door wat voor een aswolk dan ook.
    Leuk om jullie ervaringenn te hebben mogen lezen en bij ons loopt het water al in de mond!

• 07 Januari 2019 - 14:25

Rita Steel :

Keith ,ben je de de zoon van Gilbert ? Mag ik u van uw email adres ...? Kan het nergens vinden en ik zou u wat willen vragen .....groetjes Rita Steel