St Barth - Reisverslag uit Grytviken, Zuid Georgia van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu St Barth - Reisverslag uit Grytviken, Zuid Georgia van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu

St Barth

Door: keithstien

Blijf op de hoogte en volg Keith en Christine

05 Mei 2010 | Zuid Georgia, Grytviken

dinsdag 4 mei 2010, vandaag stond St Barth op het programma.
We kwamen voor anker te liggen zo rond 7h deze ochtend. Een uur vroeger dan voorzien.
We hadden dus mee wind gehad. Daar hebben we wel iets van gemerkt afgelopen nacht…
Het was schommelig varen .
Eerst lekker gaan ontbijten zo rond 9h en dan gepakt met de credit card van boord.
Daar we dus voor anker lagen moesten we met een Tender (reddings boot) aan land gebracht worden.
St Barth is zoals de rest hier prachtig. Een hele mooie haven met prachtige zeiljachten en dergelijke.
We zijn er de winkel straat ingelopen en daar kunnen we alleen maar van zeggen.
“Elke vrouw die van shoppen houdt kom naar St Barth!!!! “
Je hebt er alles . van Louis ( Vuition) tot Cartier en Ralph ( Lauren) de hele mik mak
En allemaal echt he. Mooie uurwerkjes van 500€ tot 20000€ gezien.
Leuke kleding …. Maar dan moeten we eerst nog een tijdje op dieet :)
Of moeten we nog wat sparen ????
Maar het is leuk om te zien en de winkeltjes binnen te gaan om alle pracht te bewonderen.
Zo rond 14h waren we terug aan boord. Een lekkere salade naar binnen gewerkt. En dan dachten we wat te zonnen.
Maar je kunt je het daar misschien niet voorstellen ? maar we hadden eventjes genoeg van de zon. Tenminste onze huid was aan wat schaduw toe……
Dus op dek 6 langs bakboord op een heerlijke ligstoel lang uit met een goed boek en zalige muziek van het uitzicht genieten.
Nu douchen en straks eerst de show gaan zien en dan aan tafel.
Tot de volgende maar weer,
Groet,

Keith en Stien

• 05 Mei 2010 - 01:38

Ma Alina:

wat een pracht zeg dat zal jullie kont varen als u thuis komt maar ge bent nu nog in droom land en we zijn echt jaloers he b dat we ook beginnen sparen dan gaan wij eens naar daar en moeten jullie kijken naar al die pracht enfin geniet er maar heerlijk vanvele kusjes xxxxxx

• 05 Mei 2010 - 06:12

Ma Alina:

ik ben er nog steeds van
    onder de in druk zulke
    mooie reis tis echt om van te dromen ik zal maar
    vlug beginnen metsparen
    zo dat we het met de
    familie eens kunen over doen:en jullie zls gids
    xxxxxxxxxxxx

• 05 Mei 2010 - 07:13

Fabiola:

Als ik dat allemaal zo zie, en wij zitten hier in de kou, ben ik best jaloers, wel heel mooi daar allemal zeg! nog een plezierige fijne vacantie Groetjes Fabiola

• 05 Mei 2010 - 07:53

Palmyra/Frank:

Zoals ik begrijp geen horloge gekocht met de creditkaart.??En wat een mooie foto's .Ik ga ook maar sparen voor over misschien 20 jaar of zo !!!
    hihi

• 05 Mei 2010 - 08:47

Werner & Ina:

Wij twijfelen niet meer hoor. Over 20 maanden gaan wij ook hahaha.
    We slaan volgend jaar gewoon een keer over naar Turkye. Wat een pracht omgeving. Maar het valt ons wel tegen dat Stien geen Vuitton gekregen heeft gna gna.