Aruba - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu Aruba - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu

Aruba

Door: keithstien

Blijf op de hoogte en volg Keith en Christine

12 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

Aloha allen,
Zo een latere update dan gewend maar dat komt omdat we vandaag weer zo enorm genoten hebben van het wonder mooie Aruba en daarna van het o zo mooie weer dat we langer aan dek zijn gebleven dan normaal.
En om 20 uur stipt word je verwacht in het restaurant dus vandaar dat dit even voor ging natuurlijk, want lekker eten mag niet lang laten wachten :)

Vandaag stond dus Aruba op het programma, om half 9 zaten we weer in de bus voor een rond tour over het eiland.
Tja en het klinkt eentonig maar het ene strand is nog witter dan het andere n en de zee lijkst maar blauwer en helderder te worden.

Wat op Aruba erg opvalt is dat het in vergelijking met Curaçao netter is, geen troep langs de kant van de weg en de tuintjes bij de huizen netjes aangelegd en etc .
Maar ook hier weer de vrolijke kleurtjes op de gebouwen wat zo typisch is voor het Caribisch gebied.

Als je hier dan zo over het eiland rij dan heb je toch ook een beetje het idee van het zoeken naar Nathalee Holloway en Joran v/d Sloot.
We zijn lsngs de plekken gekomen die we kennen uit de afleveringen van Peter R de Vries, zoals het Holliday inn hotel, Palm beach etc etc.

Maar natuurlijk denk je hier even aan als je langs die plekken komt maar verder is het vooral genieten van het mooie land en het lekkere weer.

Na de tour over het eiland zijn we nog even Oranjestad in geweest langs de winkeltjes en shopping malls die je hier in overvloed kan vinden.

Rond 15:00 uur zijn we terug aan boord gegaan om iets te eten en verder lekker in de zon te gaan liggen aan het zwembad, en daarna rond 16:30 uur naar dek 6 te verhuizen om het vertrek mee maken vanaf de kade in Aruba.
Het blijft mooi om te zijn hoe ze zo’n kolos weten te manoeuvreren in de haven en richting zee te loodsen.

We zijn dus nu onderweg naar Fort Lauderdale, helaas de laatste stop eer we terug in het vliegtuig stappen richting Nederland.
Morgen om 18 uur verwachten we nog wat land te kunnen zien want dan passeren we de zuidpunt van Haïti, en voor de rest liggen er 2 volle zeedagen op ons te wachten nu.
Het loopt hier nu tegen middernacht dus ik ga het hier afsluiten, en dus zeg ik maar weer….

Tot de volgende,

Groeten vanaf een redelijk ruwe zee,

Keith en Stien

• 12 Mei 2010 - 05:04

Ma:

he :wat ziet het er prachtig uit :enjullie ook:ik hoop maar dat ge die zon mee brengt naar het thuis front want daar verlangen we nu echt wel naar hoor: nog enkele dagen genieten het gaat zo vlug voorbij groetjes van dede thuis blijversxxxxxxxx

• 12 Mei 2010 - 09:06

Mo & Fo:

Het blijft genieten voor jullie!
    Niet alleen de huisjes zijn kleurrijk, maar aan jullie koppetjes te zien overheerst de bruine kleur. Neem a.j.b. straks wat zon mee vanaf de boot....

• 12 Mei 2010 - 10:27

Loes En Chaira:

De ene trip is nog mooier dan de andere. Wat zullen jullie vele verhalen hebben als jullie weer terug zijn. Maar eerst nog genieten van de laatste dagen daar. En breng inderdaad wat zon en warmte mee in jullie koffer.

• 12 Mei 2010 - 15:50

Angelique & Sylvia:

Hoi, hoi,

Fijn om te horen dat julie genoten hebben van Aruba. Voor Angelique was het leuk om weer wat bekende plaatsen op de foto's terug te zien. Helaas, zo'n mooie vakantie gaat te snel voorbij. Maar jullie hebben mooie herinneringen. Veilige vlucht toegewenst en breng inderdaad wat zon mee naar hier! Groetjes en tot snel. xxx