Barbados - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu Barbados - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu

Barbados

Door: keithstien

Blijf op de hoogte en volg Keith en Christine

07 Mei 2010 | Barbados, Bridgetown

Vandaag bracht de ms Maasdam ons naar het prachtige eiland Barbados !
Op Barbados hadden we een rond tour geboekt met Ronny Carrington een fotograaf op het eiland. Hij liet ons samen met zo’n 30 andere mensen de mooiste plekjes van het eiland zien .. tja hallo das de makkelijkste job ter wereld want op Barbados kan je overal stoppen en mooie plaatjes trekken !

Maar toch was de tour zeer geslaagd we hebben zo’n beetje het hele eiland rond gereden.
De rond rit bracht ons ook lang een rumshop waar we een rumpunch mochten drinken tegen betaling, en Stien heeft er 1 gedronken want rum is toch wel het ding op Barbados dus dat moet je geprobeerd hebben.

Na de rondrit nog even rond gekeken in het winkel gebied rond het schip en zo rond 14:00 uur zijn we terug aan boord gegaan en zijn we lekker op het lido dek in de zon gaan liggen.. en dat was goed te doen met 32 graden en zo nu en dan een lekkere ice tea of een heerlijk soft ijsje in allerlei smaken en grootes :)

Kortom weer een heerlijke dag op onze cruise en zo krijgen we er hopelijk nog een paar. Maar Stien en ik weten nu alvast zeker dat we ooit eens een vakantie gaan doorbrengen op Barbados..

echt een super mooi eiland ..
Enfin kijk maar naar de foto’s dan zie je wat we bedoelen :)
Groeten en tot de volgende maar weer,

Keith en Stien

• 06 Mei 2010 - 23:36

Pa En Ma:

ja ja

• 07 Mei 2010 - 04:33

Moeder Alina:

ja halo wat een pracht
    dat is nu eens genieten ben nu al zo bruin ,hier nog altijd herfst,; het zal duren tot jullie in :t land zijn nog heel veel reis plzier ma: kujesen tot morgen xxxxx

• 07 Mei 2010 - 06:55

Loes En Chaira:

Willen jullie een palmboom meebrengen zodat wij het Barbados-gevoel ook een beetje kunnen ervaren? Er is nog wel een plekje in de tuin (maar waarschijnlijk niet in jullie koffer)
    Blijven genieten (maar dat lukt wel)
    Groetjes Loes en Chaira

• 07 Mei 2010 - 07:15

Werner & Ina:

Dit ziet er inderdaad wel heel mooi uit.

• 07 Mei 2010 - 08:33

Hilde:

ja heel mooi, wij vertrekken naar de ardennen en zouden een beetje zon kunnen gebruiken. maar misschien kunnen we eens samen naar ginder gaan

• 07 Mei 2010 - 09:06

Mo & Fo:

Dus zo ziet het Paradijs eruit!

• 07 Mei 2010 - 10:08

Els:

hallo kijk maar goed rond want jullie zullen het niet geloven als je terug bent. We zullen de zakdoeken en de hoestsiroop klaarleggen want hier is het een gesnotter.
    vele groetjes

• 07 Mei 2010 - 11:07

Opa En Oma:

het is daar heel mooi,wat zullen jullie nog veel te vertellen hebben bij thuiskomst maar vooralsnog genieten ,genieten!!!Veel liefs en zoenen van ons.

• 07 Mei 2010 - 12:49

Jacqueline:

zijn er nog ankerplaatsen voor voor CRAS-cruise?

• 07 Mei 2010 - 13:39

Palmyra/Frank:

Ja hier zijn geen woorden voor !!! het ziet er hier regenachtig uit en ik zit met de kachel aan brr.geniet ze.

groetjes

• 07 Mei 2010 - 18:22

Angelique & Sylvia:

Hoi,Hoi, Wat een machtig mooi eiland zeg.Daar zouden wij ook best wel naar toe willen! Maar wie weet..Hier is het snertweer, dus geniet maar extra van het mooie weer daar! Veel plezier verder en tot horens weer! xx

• 08 Mei 2010 - 11:12

Miranda:

Ja dat ziet er toch beter uit dan het strange van de Groe en Bresjes.
    Mooie foto's, lekker verder genieten....