Onderweg naar Fort Lauderdale part 2 - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu Onderweg naar Fort Lauderdale part 2 - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Fort Lauderdale part 2

Door: keithstien

Blijf op de hoogte en volg Keith en Christine

14 Mei 2010 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Op dit moment dat ik dit zit te schrijven, staan onze koffers weer al gepakt klaar voor de terugreis naar Nederland :)
Dit is echt voor het eerst dat we tegen elkaar zeggen “ van mij mag het nog 2 weken langer duren”.
Normaal gesprokken hebben we op de laatste dag van de vakantie zoiets van “het is goed zo laat ons maar naar huis gaan”maar nu hebben we dat absoluut niet maar helaas zal het toch weer moeten

Vandaag heerlijk genoten op een ligbedje aan de rand van het Lidodek met een drankje op zijn tijd en lekker eten zo nu en dan.

Vanmorgen hebben we eerst nog een vaarwel showtje gehad van de crew.. tja echt Amerikaans maar wel leuk om mee te maken.
Vanmiddag hebben we nog een rondleiding gehad achter de schermen van het theater.
De apparatuur en decors etc dat ze hier aan boord hebben .. nou daar is bv het Schelde theater in Terneuzen nog jaloers op, erg professioneel allemaal.

Zo klaar maken voor het eten, het word een speciale avond, de obers en koks etc gaan dansen en zingend het eten serveren, dus we zijn erg benieuwd.

We zullen het hier erg missen, het lekkere weer, de mooie eilanden, het schip en zijn zeer vriendelijke crew.. en dan overdrijf ik echt niet want ze zijn hier echt super aardig allemaal.
Maar ook vooral het eten, het ontbijt wat heerlijk, de ijsjes en softijsjes tussendoor .. jummie en dan over het avond eten nog maar gezwegen … ik heb afgelopen 2 weken wel 4 keer kreeft gehad in verschillende gerechten, king krab, kaviaar… te gek om op te noemen of we hebben het gehad afgelopen 2 weken.
Om het kort te houden .. luxe in overvloed !

Zo het is tijd om af te sluiten, wij gaan eten, en dan optijd naar bedje want morgen zal een lange dag worden eer we zaterdagochtend rond 11 uur Schiphol landen.

Groeten,

Keith en Stien
Over en sluiten maar…..

• 13 Mei 2010 - 22:43

Pa En Ma:

hoi hoi
    zeelui,
    nou wij vinden het weer wel euk om jullie terug te zien hoor.
    Maar wij kunnen ons wel voorstellen, dat het nog wel iets langer had mogen duren.
    Voor het weer kan je zeker nog wel een paar weken langer weg blijven,
    of jullie moeten de zon mee brengen voor ons.
    dus kijken we uit naar jullie met de zon ;)
    dikke zoen en goede reis terug naar Axel.

• 14 Mei 2010 - 08:46

Els En Thor:

tot binnenkort kom veilig thuis xxx

• 14 Mei 2010 - 08:59

Opa En Oma:

Tot gauw en een veilige thuisreis,vandaag is het redelijk weer hier de zon schijnt zelfs misschien wordt het toch nog zomer hier.gr.en xxxx van ons bey

• 14 Mei 2010 - 10:49

Mo & Fo:

Lieve Stien en beste Keith,
    Bedankt voor jullie reisverslagjes. We hebben met de ogen dicht meegereisd en vinden ook jammer dat het gebeurd is. Een goede reis naar huis en tot binnenkort.

• 14 Mei 2010 - 16:53

Palmyra/Frank:

Goeie terug reis en je weet mooie liedjes duren niet lang.Maar het is weer tijd om ook weer eens naar je collega's te gaan hoor.Geen werk dan ook geen vakantie's meer.Maar de zon mag je meebrengen dan krijgen wij ook nog wat warmte en een kleurtje.

• 15 Mei 2010 - 12:40

François:

Hey,

Is het alweer voorbij? Wat gaat het snel, maar jullie zullen zeker genoten hebben.