Martinique - Reisverslag uit Fort-de-France, Martinique van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu Martinique - Reisverslag uit Fort-de-France, Martinique van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu

Martinique

Door: keithstien

Blijf op de hoogte en volg Keith en Christine

06 Mei 2010 | Martinique, Fort-de-France

Vandaag 5-5-2010 bevrijdingsdag zijn we de haven van fort de france te Martinique binnen gevaren en hebben we daar aangelegd aan de west pier.

Donkere regen wolken hingen boven het eiland en daar viel in de ochtend met regelmaat een regenbui uit … dus ja ja ook hier hebben ze regen.. maar dan wel met een temperatuurtje van een graag of 30.

We zijn aan lang gegaan en hebben rong gekeken in het haven/winkel gebieden en hebben in een park rond gelopen, maar met die tempratuur van 30 graden en die wolken die er hingen was het bij iedere stap die we verzette op het eiland zweten geblazen. De luchtvochtigheid lag ruim boven de 80 % en ik kan vertellen dat dit niet lekker aan voelde.

Om 13 uur waren we al terug aan boord we hebben dan wat gegeten en zijn verder op het lido dek aan het zwembad gaan hangen, want ondertussen was de zon er al weer goed doorgekomen en was het aan boord heerlijk toefen.

Morgen komen we aan op barbados, daar hebben we een rondtoer over het eiland met een fotograaf en dus gaan we naar de mooie plekjes daar op het eiland om mooie plaatjes te gaan schieten.. we zijn benieuwd.

Nu weer klaar maken voor de 2e formele avond .. dus de stropdas mag weer uit de kast :)

Groeten hier van ons en tot de volgende maar weer,

Keith en Stien

• 06 Mei 2010 - 01:42

Hier Is Moeder:

ik be begin er al naar uit te kijken :het is toch weer prachtig hoor :hier is de herfst begonnen;brugge heeft eindelijk gewonnen 3 0alles ok :ik doe u ook vele groetjes van kevin:kelly ;ze moet haar praktijk nog eens over doen ;vrijdag nu maar duimen dat het goed is:maar ze waren met 70;dus was het wel moeilijk: kusjes xxxxxxxx

• 06 Mei 2010 - 06:51

Werner & Ina:

Dat was volgens mij zweten met die stropdas aan Keith.. hahahahahah.
    Maar weer schitterende foto's maatje!

• 06 Mei 2010 - 08:29

Pa En Ma:

hoi hoi zeevaarders,
    het ziet er weer mooi uit!!
    En ach zo een regen buitje en een wolkje kan geen kwaad,als je voor de rest van de dag weer kan genieten van de zon.
    Ik hoorde net van astrid, dat het bij haar in Frankrijk aan het sneeuwen is en nog niet zo'n beetje ook.
    Dus geniet maar dubbel want voor je het weet, kom thuis en kan je de skies onderbinden ;)
    groetjes en dikke kus!!
    (en nog steeds niks gehoord van walter)

• 06 Mei 2010 - 10:55

Loes En Chaira:

Een paar wolken zijn voor jullie geen obstakel zo te lezen en te zien. De foto's zijn prachtig. Morgen met propjes genieten op Barbados. We kijken weeral uit naar het volgende verslag en foto's.

• 06 Mei 2010 - 14:32

De Klusser:

Pfff.. dat doet maar.. en ons nog lekker maken ook met al die verhalen..
    Gelukkig zweet ik hier ook.. 't is wel peentjes van het werken, maar allee..
    Nog veel plezier daar!

Renaat.