Tortola - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu Tortola - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van Keith en Christine Brandt - WaarBenJij.nu

Tortola

Door: keithstien

Blijf op de hoogte en volg Keith en Christine

03 Mei 2010 | Britse maagdeneilanden, Road Town

Vandaag 3-5-2010 waren we op Tortola 1 van de Britse maagden eilanden.
We hadden een uurtje vertraging door de tegenstroom dus ipv 11 uur waren we er pas om 12 uur.

Het weer op Tortola was zoals alle dagen tot nu toe prachtig en het afmeren aan de kleine pier liep gesmeerd.

Van de boot direct door naar het zwemmen met dolfijnen !! Eerst kregen we een uitleg over het hoe en wat ivm het zwemmen met deze pracht dieren. We zaten in een groepje met 9 mensen en we mochten zwemmen met dolfijnen Lilo en Hippo.

Eerst natuurlijk het aaien van de dolfijnen vervolgens al zoenend met ze op de foto en vervolgens werden we voort getrokken aan hippo zijn vin door het basin.

Als iedereen dat gedaan had mochten we nog wat spelen met lilo dwz wij het basin in en Lilo die wat rond ons heen zwom, ons nat spetterde en rondjes draaien en ze zong nog wat voor ons.. aan het hoge geschetter te horen was het iets van shalala lie shalala… ;)

Na ongeveer 40 minuutjes was het helaas weer gedaan maar wat is dit een mooie ervaring geweest .WE zullen dit echt nooit vergeten. Helaas hebben we zelf geen foto’s kunnen nemen van deze onvergetelijke ervaring maar die konden we daar natuurlijk wel kopen tegen een zacht prijsje .. net zoals de opgenomen dvd. Wie dit wil zien moet maar eens langs komen na 17 mei.

Het eiland zelf .. tja dat is ook erg mooi natuurlijk maar we hebben een beetje het idee dat dit wel op ieder eiland het geval zal zijn hier in deze omgeving.

Owja gisteren avond was ook erg leuk om zo opgekleed te gaan dineren en een fantastische show mee te mogen maken .. nou ja het eten was inderdaad fantastisch en de show …. Ach ja laten we zeggen dat ze hun best doen en dat een Amerikaaan snel tevreden is :)

Nu snel nog even iets gaan eten en ons dan klaar maken voor de overtocht naar st-Barth.

Groeten en tot de volgende,

Keith,Stien Lilo en Hippo

• 03 Mei 2010 - 23:04

Pa En Ma:

ziet er allemaal prachtig uit.
    geniet maar want hier is het nu 6 graden
    en regent het bbbbbrrr slecht weer dus
    we zijn wel heel benieuwd naar de fotos en film met de dolfijnen!!!!
    groetjes en dikke zoen.

• 04 Mei 2010 - 04:51

Onze Visjes:

he wat een prachtige fotoen zulk mooi land gehebt dus met de dolfijnen mogen spelen dat is iets anders dan de poes :ge ziet er allebei prachtig uit :vele kusjes xxx

• 04 Mei 2010 - 05:58

Ma Alina:

wel keith ge staat prima
    met die die hoed en chris heeft het blijkbaar
    wat frisjes heel schoon die fotos :zal wel veel te vertellen zijn als ge hier bent tot morgen kusjes xxxxxx

• 04 Mei 2010 - 06:33

Werner & Ina:

Heerlijk, wat zijn jullie aan het genieten zeg.
    En wij maar in de kou zitten.
    We kijken uit naar het volgende verslag.

• 04 Mei 2010 - 08:24

Opa En Oma:

wat ziet het er allemaal fantastisch uit chic gekleed en lekker eten alles even mooi en dan het weer ook zo goed beter dan bij ons maar hier brandt de kachel. verder nog veel mooie dagen toegewenst groetjes en kusjes van ons.

• 04 Mei 2010 - 10:48

Mo & Fo:

Wat een ervaring! Het blijft voor jullie genieten van dag tot dag. Misschien kunnen ze nog wel een steward en hostess gebruiken, dan kunnen jullie ons verwennen als we (ooit) een cruise gaan maken....

• 04 Mei 2010 - 12:17

Miranda:

Leuk om jullie zo te volgen. Wat moet je anders doen in dit koude kikkerland? Ben wel jaloers oor, vooral dat met de dolle fijnen. Enne judder zagen er piekfijn uit!
    Veel plezier é.

• 04 Mei 2010 - 13:41

Palmyra/Frank:

Wat een ervaringen allemaal,ik ben heel jaloers op het zwemmen met de dolfijnen ,is iets waar ik al heel lang van droom.Maar ja dromen moeten er ook zijn toch!.Ik ga straks mijn nieuwe fiets ophalen en daar ben ik ook heel blij mee(mijn portomonee wat minder) . Wat zien jullie er mooi uit in die kleding.Speciaal aangeschaft of wadde ?
    Nou tot het volgende verslag maar weer.

• 04 Mei 2010 - 16:16

Loes En Chaira:

Volgens mij hebben jullie helemaal geen FANTASTISCHE!!!! vakantie. Natuurlijk komen we kijken naar de show van de dolfijnen Lilo en Hippo.

• 04 Mei 2010 - 17:12

Kelly :

kelly heeft u vele zonnige dagen ;ze kan het nu niet vinden op ;
    haar laptop zal wel eens;bij ons kijken
    ze heeft en ook kevin
    vele groetes

• 04 Mei 2010 - 18:25

Angelique & Sylvia:

Aloha,
    Jeemig,wat een bofkonten zijn jullie toch. Het is gewoon geweldig wat jullie allemaal zien en beleven. Jullie zien er mooi uit in kostuum en avondjurk :)Blijven genieten maar van alles! Liefs vanuit een koud Nederland... XX van ons beidjes